Over BusinessTrack

BusinessTrack, opgericht in 2004, is het meest flexibele tracking & tracing systeem op de Nederlandse markt.  Wij leveren systemen voor alleen uw fiscale registratie, track and trace voor het beheren van uw wagenpark tot aan volledige boordcomputer systemen met Canbus/berijders informatie en live temperatuur aan toe.

Samen met u inventariseren wij vooraf uw eisen en wensen en sluiten daar onze producten, diensten en het implementatietraject op af. Dit gebeurt altijd samen met u en wordt nauw begeleid door ons team. BusinessTrack onderscheidt zich door dit alles op 1 platform en online aan te bieden, hierdoor werkt u altijd met de laatste versie/update (in the cloud) van ons platform en het kaartmateriaal. Op deze manier heeft u geen bijkomende kosten voor updates, licenties, etc. en er hoeft niets geïnstalleerd te worden bij u op kantoor, overal waar u internet heeft, heeft u toegang en inzicht in uw hele wagenpark (uiteraard is dit beveiligd met een code en dus alleen voor u toegankelijk).

Meer lezen

icon

BusinessTrack combineert het platform met zeer scherpe GPRS/GSM data tarieven en indien gewenst contract loze abonnementen waarmee onze flexibiliteit weer onderstreept wordt. Bij BusinessTrack verbinden wij met kwaliteit en zorgen wij ervoor dat u probleemloos elke minuut van de dag uw wagen park inzichtelijk heeft.
BusinessTrack staat voor betrokkenheid, professionaliteit, samenwerken, kwaliteit, het nakomen van afspraken en ervoor zorgen dat u probleemloos elke dag weer gebruik kan maken van de geïnvesteerde diensten, altijd en overal.

 

Heeft u nog vragen dan neem dan contact met ons op via 020-368 1696, of info@business-track.nlservice-icon

Pilot op locatie

Vanaf 3 voertuigen is het mogelijk om een pilot op locatie te krijgen. Tijdens de pilot zal onze monteur de installatie inbouwen en u op weg helpen. Wilt u hiermee aan de slag? Vul onderstaand formulier in en wij maken een afspraak met u!

Onze keurmerken

Navigatie

Oplossingen

Contactgegevens

Meld u aan voor onze nieuwsbrief